? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 14, 2010

berkelah di tepi pantai.....

♪♫ ditepi pantai yg indah ♪♫
♪♫ aku duduk seorang diri ♪♫
♪♫ suasana sepi ♪♫
♪♫ lalalla...♪♫

eh! pehal nyanyi lagu ni nih....xde mknenye nk duk sorg2 kat tepi pantai ok...i dgn dia ler..wink2~..dh ujung minggu masing2 cuti...kitorang pon plan 1 cadangan..bila plan pye plan pye plan...terkeluar 1 plan berkelah di tepi pantai...



sign board sudeh,,,



sebelum berkelah tu pegi merayau ROADWALK dlu g tolak enset kenangan aku tu...pastu da tolak ingt trus nk tembak AS....bukan Amerika Syarikat...die gelak ble aku ckp nk g AS..then suh kim salam OBAMA...gile ke pe...Alor Star je pon...nk g AS nk g bli enset SATIO..waaaa....~ best2...
..


ni la enset tu,,bapak cntik kot,,,
pastu ble memikirkan 10ribu kali kami trus ubah fikiran nk spent time togather2 dgn picnic tepi pantai..then balik la pulak siap2 persiapan nk g picnic...aku bwk ler mcm2..paling aku lucu ble aku bawak 1bekas nata de coco yg ada ais beku. dia gelak kan aku ble aku minum.ais tu still sgt usefull sbb ble dh nk balik umah pon die still ada ais, ais yg cair leh bt jd air minum.... last2 die kagum dgn aku...haaa...ambik kaw..!! gelakkan aku lagi....
..
makanan yg kami bwk nk g picnic tu xde la byk sgt...ye la..bkn bwk gorila 1lori pon...kami berdua je nk picnic..mak aku buat gulai nenas dgn ikan bilis, dgn 1 lg menu mede tah..sedappp,, die ckp die xmkn gulai tu,,then ble tgk aku mkn trus die jd nk mkn...heran2..pastu nnti tuduh aku yg mempengaruhi la tu...haiyaa..watever laa...
..
sementara nk sampai kami singgah gurney beli KFC...pastu sampai je cari la port yang paling seswai...ble jmpe port yg seswai tu, lepak then trus mkn...waaa...teruja ble tgk lauk yg dh di hidangkan...tp syg gamba xtrasfer lg...nnti aku update k...adushh,,,byk plak aku hutang blog ni...gamba2 yg xupdate lg ni byk lak...xpe2..saba ek..nnti aku update...
..
ok smbung! ble dh mkn2, dh posing2..kami pon mandi...lama gle xmandi laut..best gle,,,sia nk ajar aku berenang...bapak susah kot...mne la aku reti...dia ajar pon still susah...ble berenang je still duk tempat yg sme,,,xpaham tol...then ajar aku wat terapung mcm mayat..yg tu aku expert la...haha~
..
ble dh mandi sume dh...siap2 nk balik umah...g umah sewa dia ni kejap tunggu die nk siap2 mandi...tp pls ok...aku duk dlm kete je...bkn senang2 nk masuk umah laki ok..aku tggu bawah je..then ble dh siap2 dia g hanta aku balik umah...

tu je la kesah picnic sepetang di Pantai Miami Batu Feringgi..waaa...beshh2!! tq 4 those who with me...

•.¸¸.•´¯`•.♥ I Love You ♥.•´¯`•.¸¸.•.

0 comments: