? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 12, 2010

~luahan hati kecil ku~

masa nak daftar balik pon dh makin hampir
masa jalan makin laju jer
sehari sehari kejap je berlalu
bangun pg even xpg sgt la kan,
kejap je dah nk senja
..
secara tradisinya sebelum daftar kami akn keluaq beli barang
masa keluaq tu kami masing2 mengingati antara 1 sama lain
supaya masing2 jaga diri, jaga hubungan, jaga kesihatan suma skali la
sekarang jarak memisahkan kita
tapi aku tetap rasa dye dekat sgt dgn aku
aku rasa dye sentiasa dgn aku
..
then sejak dari email tu aku tgk dye semakin rapat dgn aku
makin menyanyangi aku even email tu banyak memburukkan aku
email tu banyak mengfitnah aku
aku banyak berdoa kepada Allah
alhamdulillah Allah maqbulkan doa ku
syukur kepada Mu Ya Allah
Kau saja yang dapat membalasnya Ya Allah
..
aku sayang dye sangat2..
tanpa dye dalam hidup aku
aku rasa kosong
..
haishh...sebak pulak masa duk taip ni
xpasal2 air mata berlinang
mungkin sebab aku rindu sangat kat dye
nasib rumet dah tido
nape tetibe aku rsa nk luahkan prasaan tah
..
kalau la dye dengar
aku nak dye tahu yang aku cintakan dye sangat2
hembusan angin sampaikan lah salam sayang ku padanya
i love u papa
T_T

0 comments: