? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

Tamatlah Sebagai Seorang Pelajar U

alhamdulillah..
selesai semuanya dengan selamat..
dah lama aku nk tulis menulis dalam blog ni
tp halangan macam2 mendatang
lagipon aku masih byk komitmen nk cerita
kalau xda sapa nk dengaq bleh la cerita tah ape2 dlm blog korang
tp aku ada ja org sekeliling aku untuk mendengar
alhamdulillah my papa haffiez ahmad coz u owez beside me..
..
mulai harini aku dah selesai melengkapkan ijazah sarjana muda aku
dan harini juga tamatlah (mgkin bt sementara) sebagai seorang pelajar u
seems like unbeliavable i finishing my degree oredy hihi~
insyallah kedepan nk bt master
tp nk mengejar duit dulu
hahah~
..
bak kata dia, selesaikan la dulu study ni
lepas tu buat la bisnes betui2,,hihi~
aku selalu sgt pk pasal bisnes
insyallah mudah2an kurah rezeki aku
insyallah...aminn...
..
lepas jer mengemas barang2, aku mulakan dengan menconteng tanganku

kemaruk nak ukir inai sudah kembali
minat mengukir inai ni dari skolah menengah form 2 lg
so, aku mulakan balik minat aku ni.

^^^^ inilah hasilnya ^^^^




dan ini pula bila dh aku basuh...tp xterang sbb kejap je
aku da nagntuk sbb sok da nak balik umah dh
then sok trus nk kne g kenduri kat perak
that y la aku pakai inai..
just wait for the next entry all about my fren wedding k



ini je dulu utk kali ni..
nnti sye berceloteh lg..
daa,,,,

0 comments: