? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 6, 2010

♥♥~bercanda d ujung minggu~♥♥


Ujung minggu adalah hari aku untuk bersama si dia..
jadi minggu ni kami bercadang nk tgk wayang..
cite IRONMAN2..suke sgt...
sebelum klua,pagi2 booking dulu...tgk2..reservation penuh siott!!
aduhhh...tp kami tetap nak tgk jgk..kami pegi jgk then tgk2 mmg penuh..
kemudian kami pegi mall lg 1, dgn hampa nya jgk seat for couple seat penuh!!
sekali lg kecewa..kami xpenah tgk asing2..mmg duk couple seat..
1st time tgk wayang jer duk seat biase..biase la..malu2..hihi~
..
lepas tu dh wayang xjadi tgk, kami pon pusing2 shoping
mule makan dulu...lps makan kami terjumpa kedai GINTELL,
Bie mmg ak belikan mak kerusi urut, so dia sembang2 dgn promoter tu,
aku plak sedap jer duk test kerusi tu..30minit gak ler dpt rawatan free..hihi~
..
lepas tu Bie beli seluar..shoping je yer...
lepas tu pusing2 lg sampai 1 kedai ni yg menarik aku untuk masuk..
bila dah ternampak 1 benda ni..
aku lak tarik tgn Bie masuk..
belek pye belek dengan sepantas kilatnye aku terbeli..
hihi~ thanks papa tolong bayarkan..
nnti mama bayar balik ekk...hihi~
bayar nak dgn card je..cash xmain...haishh!
..
ape yang aku beli tu???>>>>
.
hambik kaw!!! tong ape lak ni??
.
whateva tong it is...kenal ke tak??

haaa...make up box..

.

ni pon xsume benda masukkan..ade lg yg xmuat nak masukkan.dh abis besar dh beli ni pon xcukup gak..haishh!..ape2 je lah...

pasni boley la nak jadik mak andam..hihi~

itu hasrat Bie dari dlu lagi...sekarang aku dh tunaikan hasratnya...

\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/\(^_^)/

0 comments: