? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 17, 2010

ki..mi..a....kimia..

ape tajuk kimia plak ni...aku wat kajian lam bidang kimia ke??? bukann....kimia yg aku maksudkan ni mengenai chemistry between both of me that mean me and my beloved..
..
nape aku ckp camni...sejak dari dulu lagi benda ni selalu jadi kata aku...aku tak tawu la npe..tapi aku saje tak nak cite org..masa tu aku rasa mungkin ini hanya kebetulan...tp bila kerap sangat jadi aku rasa something...i feel something that i can't explain...
..
camni, tiap kali msg with him..kadang2 masing2 pon ada keja nak buat..tapi bila aku rasa cam nak tgk fon, mesti ada msg dr mybeloved sampai...kerap sangat jadi...npe ni...
adakah sensor tangan..
tak mungkin la kan...
..
second, ritu masa he bike ke umah sewa from his hometown kat penang ni, on that time i feel something, aku ckp dalam hati ' npe xdengar msg lg ni..sampai ke tak lagi ni'..aku dh mula risau...aku pon amik fon, lepas aku pegang je fon trus msg from him sampai....kimia lg...
..
lepas tu aku baru ja tgk cite kassim selamat kat tb 2...sampai kat 1 babak ni yang bini kassim selamat yang dah jadi bini doktor tu nak ajak doktor tu tgk concert osman jailani tu, ada 1 dialog yang sangat lucu..Bie selalu cakap kat aku camtu...dialog 'i love you' yg sgt unik...then i msg my Bie 'papa cepat tgk tb2'....after i sending my msg,aku dpt msg from him 'mama,cpt tgk tb2'...that means kami msg masa yang sama....kimia again..
..
Bie selalu cakap pada aku 'inilah yang dikatakan kimia sayang,papa sayang mama sangat2'...papa,thanks for everythings k....aku bersyukur sgt..Ya Allah Ya TuhanKu..Ku bersyukur kepada Mu Ya Allah....
.................................................................................................


kau kucup pipiku
kau bisikan cintamukau
kata baby I love you
kau cairkan hati ku
bahagia,kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
terasa ada kimia diantara kita...

0 comments: