? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 3, 2009

khas untuk kamu...

abg...
dgr sini...
kamu tye aku msih perlukan kamu atau x kan?
terus terang aku ckp aku tak perlukan kamu,
aku tak perlukan orang yang sakitkan hati aku,
cuma apa yang aku perlukan adalah seorang insan yang
bernama mohd hafiz ahmad yang aku kenal 4 tahun dulu,
kembalikan lah dia kpd aku..
pls,,,i need him so much..
hafiz aku sekarang dh tak mcm dulu..
aku slalu mkn hati..
slalu sedey dgn tindakan dia..
slalu curiga dgn alasan yg dia berikan..
kenapa perlu mcm ni..
tp hafiz aku dulu sntiasa menjaga hati aku..
aku syg kamu..
tp jgn la siksa aku mcm ni..
plss...

0 comments: