? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 10, 2009

result aku...(^_^')


salam....huhu...
aku sedey bwat kali yg ke 365kali... (T_T)
nk tawu x npe..??
..
aku bru sudah check result aku td..
gle ah...terkejut bewok aku d bwatnye..

lebey kureng cmni r muke aku time tu...huhu..

tp xder la sebuwok ni...cun la sket kan..ble aku check, pointer aku jatuh teruk..

mcm nangka busuk jatuh da...frust tol...(,_,)

bayangkan jatuh sebanyak 0.28 tu..byk!!!

mati aku kali ni...dh la sume menaruh harapan..

siap ada yg menawarkan beratus ringgit nk bg klu dpt dekan..huhu..

rugi2...tp ape yg aku nk cite..

********************************************************

FAKTOR2 PENYEBAB npe aku jd gni...

1st, aku rasa pointer aku drop bcoz of my subject yg aku amik sem ni..

sem ni aku mik paper berat gle..

klu timbang kilo pon aku rse mesti penimbang tu pusing 5x..

sume paper minor..

2nd, paper berat ni dapat lak dengan lect killer,

klu dh killer, mmg mati la ku.. x_x

3td, schedule final exam aku berturut2,

gelombang pertama dier hantam sampai 3paper skali gus,

pas tu gelombang seterusnye 4 paper,,gilo!

ble ngadu kt hea,dier nk bandingkan paper dak lain..

katanya ader lg teruk dari tu..xpaham..

4td, bile nk datang exam, lg 3hari nk start final exam,

sgala kecurangan terbongkar,

perang dunia ke3 tercetus,,

cmne nk aman?! (>.<')

5th, aku ni sorang yg individualistic,

bt mende pon aku sorg2,

aku ter add paper killer yg xda geng,

so, aku sowg2 la terpinga2 lam kls tu,

nk tye sape pon xpeduli aku..lab aku xp,

kuiz xamik..tu paper SSZK2003..

memang gilo! dh la aja pon xpaham..

6th, lambakan asgment+thesis+final exm=lingkop!!

mne nk sempat, dh nk final pon kalut kne wat thesis,,

padahal tu sem depan pye kje..huhu.. (T_T)

7th, ape lg klu bkn diri sndri,

tuang kelas laa..lam kelas duk dgar lagu laa..

kutuk lect la..huhu...

ampun prof...xsgaje nk sgaje kutuk...(-_-)

moral of my story is...

pasni ngaji bebaik..kne ihklas bru berkat..

huk..huk..mak ayah... kakngah mintak maaf.....huhu..

0 comments: