? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 25, 2009

Madah cinta??

sejak 2menjak ni mcm2 madah n pepatah cinta yang aku dapat..
smuanya bermaksudkan untuk kita melepaskan pasangan kita..
apakah betul tindakan aku ni..
..
pepatah 1st aku jumpa,
cinta ini ibarat gengaman pasir,
semakin kita menggenggam pasir tersebut,
semakin sikit pasir yg kita perolehi
dlm genggaman kita..
..
perpatah 2nd,
cinta ibarat kupu-kupu yg indah,
semakin di kejar kupu2 tu,
semakin dia lari jauh dr kita,
tp kalau kita melepaskn ianya bebas terbang,
ianya akan hadir pd kita tanpa kita minta utk didekati..
..
pepatah terakhir seperti nenek aku ckp,
if we love someone, let it go..
..
tp dengan pepatah ni sume la dulunya,
yg dijadikan alasan
utk berpaling tadah dr aku..
..
apakah betul tindakan aku ni..
apakah dia akan bahagia klu aku bt mcm ni..
kalau dia bahagia utk aku bertindak mcm ni,
aku akn teruskan even susah bg aku..
insyaalah...

0 comments: