? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 17, 2010

≈≈≈♥►My Birthday ◄♥≈≈≈

On my birthday...
xde la gempak mne pon..surprise pon xde la gempak2...on my birthday ni Bie ada exam SPA...this is my sacrified for him...i give full support for him utk dia..n every second i pray for him untuk dia berjaya dlm exam ni...
..
a day be4 exam ni..kami pegi ambil buku aku yg dia tinggal kat umah sewa tu..sanggup dow dr umah ni, buku 2 pye pasal..lps dh ambik, sempat lg la pulak singgah PISA..teman Bie usha2 brg sebab ada PC pair baru start hari tu..sekali dia sangkut dgn MP4 pastu Tripot utk SLR yg dia bru beli tu..waaahhh..mcm2 yer...aku plak beli headset..dh alang2 kan...hihi~
..
awal2 pagi mse birthday aku, aku kejutkan Bie nk wish lucky for him...then smbung tdo balik..haha~...tp kne bangun smula... sbb ader org datang rumah..ketuk pintu gedegang.. gedegang.. gedegang!! ni ketuk ke nk pecah rumah ni...ok fine!..dia tye...dengan mamai2 aku menjawab..

..
dia: 'cik ni Syahira (bukan nama sebenar) ke??'....
aku: 'yer sayer, kenape?'
dia: 'ni ada sejambak bunga utk cik..dgn kad didalam..'
aku: 'okay...thanks...'
..
tak ke hairan kaw! bangun dgn mamai2 lagi, pastu muka xbasuh lagi, nasib ler dia xpasan! ahakkss!...pas dia dh blah dgn keta Vios nye tu..bru aku teringat nk tye bunga tu dari sape..sengal!! so aku tye je la kucing aku yg tengok je aku dr tadi...kalau la dia boley ckp kan? mesti aku dh kene kutuk giler kan? haha~ whatever!
..
pastu dgn sepantas kilatnye aku buka ler kad ucapan tu...jeng..jeng..jeng...memang xde nama pengirim...i'm so sorry honey...actually ayg nak bgtaw abg, tp masa xseswai utk ayg bgtaw..harap abg paham..
..

posing mse nk klua celebrate..hihi~

..

bunga rose merah 12 kuntum, besertakan Coklat Ferrero tu dgn Kad Birthday sampai sekarang aku tak taw tu dari sape...if its from u honey, thanks so much...\(^_^)/
..
then after Bie habis exam..Bie nk belikan aku hadiah..HADIAH!!!???..hadiah ape kah itu???jeng..jeng..jeng...dia ckp kecik je la..ok fine..its ok...aku xkesah pon..janji ingt kat aku kan...so...Bie datang ambik aku....after pick up me...dia bawak aku ke 1 kedai ni...bia betoi syg! tawu kedai ape?? kedai emas!!..
..
rupanya nk belikan aku cincin sempena hadiah Hari Jadi aku sekaligus Melamar menjadi suri hidupnye....patot la kecik kan..hmmm....serba salah plak..bende mahal2...hadiah besday ni bagi biase2 pon dh cukup...Bie, thanks so much...u make me smile back...i love u..
..

punye la lme nk pilih cincin..akhirnya jumpe yg ni...

..

lame sgt nk tggu cuci gelang kaki aku...ni la kje kami..

..

then,balik jew, aku sampaikan hasrat ni kat mama aku lah kan..sape lagi aku nk citer kan... alhamdulillah.. parent aku.. parent Bie restu hubungan ni....mak die pon dh warning dh jgn duk menggatal lagi...hihi~

..

Ya Allah Ya Tuhan ku...
Aku Bersyukur sangat2 sebab Kedua orang tua dah meretui hubungan ni...
Terima Kasih Ya Allah..

0 comments: