? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
~ ☆:*´¨`*WeLcOmE In FIEZZRA LOVE WorLd*´¨`*:.☆
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 30, 2010

ouh!! terOver show plak!!

post kali ni aku nk tayang sket...
tayang ape????haa...
kalau stakat nak tayang sket2 tu simpan je la...
nak tayang bia yg vouge trus..haha~
..
actually aku nk cite sket hal barang make up ni..
dr kecik lagi aku suke sgt dgn make up..
sampaikan masa umo 4tahun aku dh pandai gune brg make up ni..
pandai ke?haa...sgt pandai la..
aku colek sume eye shadow campur2, pastu aku colek lipstik campur2,
then aku gaul2,bt masak2...pandai kan??
last skali mak aku masuk bilik, xpasal2 aku kne babab..haha~
padan muke aku!! (-_-')
..
pastu masuk skolah menengah mmg duk make up..haishh...
suke sungguh make up..
tp xde la make up mcm lutong kan..
simple2 je la..
pastu start tu la org duk suruh aku make up dorg..
..
masuk u pun org duk suruh aku make up..
ade je function, xpasal2 aku xleh kemana..
duk jadi juru make up dorg..
dr awal sem sampai kesudah..
..
mule aku malas nk expose bende ni,
ye la...bkn xnak make up org ni..
bende aku guna bkn murah2..
nk suruh aku make up tp ape pon xbg,
kalau ada bawak brg sendiri xpe..
tu yg malas tu..
..
tp kalau aku ketagih nak conteng muke org,
ifah la slalu jadi mangsa aku,
thanks ifah sebab memahami..hihi~
..
masa mule kenal Bie, Bie syorkan aku guna sabun SHISEIDO
sbb dia dgn kak long mmg guna,
kami pun mula pakai sabun tu,
tub tub dah tak keluar dh sabun tu..huwaaaaaa!!!
dh la best sabun tu, npe xnak jual dh...huhu~
..
start tu aku mula berjinak dgn SHISEIDO
>>>>>>>
xpasal2 iklan free..
.
compact powder, lips liner,eyeliner, foundation
barang dr produk ni best,
tp harga dye pon sgt best la..
baru ni refill eyeliner dh 45hinggit..
tp best xpe la..
..
so, ble aku dh expose ni,
lpas ni sape nak aku make up kne bayar haha~
gune barang mahal xkan free dik non oii...
..
~foundation~
.
sebelum make up kne pakai foundation
dulu aku guna SHISEIDO,
dh bih tuka lak,
pakai mcm2 campur2,jumpe yg baru,aku try,
aku ada mahal,ada murah,biasa la..
nk make up org xkan nk guna yg mahal, campr2 ler..
ni aku dh jumpe yg baru, dh oder xsampai lg..
tp nk guna foundation ni hati2,
tambah2 kulit gelap a.k.a hitam
karang muka putih gebu a.k.a tebal 18inci
tp leher mcm keling, leher, kaki, tgn hitam
sgt BAHAYA!!
..
Second step is applied loose powder xpon compact powder
>>>>
loose powder n compact powder
.
loose powder aku guna 1 ni jer..dr KATE..
aku ske kumpul barang ni, bedak aku dh belambak2,
paling aku suka bedak dr AERY JO, unik..haha~
then bedak shiseido,maybelline,avon,pesona n L'OCEAN
..
next step bende alah yg kaler maler tu..
yer la eyeshadow...tye Bie pun dye tawu ape bende ni..
>>>
woooo~ manyak gak la kan...
.
.
.
eyeshadow ni pon jenama macam2,
yg paling aku sayang n suka yg dr Colour Studio..
sape nk aku conteng muke dia angkat tgn pat!!
..
seterusnye utk mata n mulut jgk,
lips liner, eye liner, eye liquid, gel eyeliner,
>>>
manyak ler...tp xgune sume sgt...
.
gune SHISEIDO jer..yg len utk make up org n kadang2 gune gak..
agak2 lambat lg Bie nk pick up, tambah2 lg ler..
ske je blend2 ape yg aku rse nk blend..
..
then utk mata lg,iaitu mascara,
as usual, ske kumpul2 kan..
>>>
taraaa...
xtawu la npe, aku ske sgt kumpul..
mascara ni pon jenama mcm2,
dari MAC,Maybelline,L'oreal,AVON n mcm2 lg
da lupe dh.,tp paling aku suke
mascara yg paling kanan, ble nk cuci
kne cuci dgn minyak tp xitam, dye bertuka jd getah,
so tgn anda xkotor,,best2!!
..
byk la pula barang mata ni..haishh...
ini plak eye lashes,aku xguna pon..
nk guna watpe dh cukup panjang, cukup lentik,
ble tgk org pakai yg ni dh mcm ekor MERAK dh,
lgpon Bie xske klu aku pakai ni..
klu terpakse mcm kawen ke ape leh bt kan..huhu~
>>>
ni aku xguna tp guna utk make up org je,,
.
kemudian collection aku seterusnye adalah lipstick n lips gloss
>>>
lips stick n lips gloss
.
ni pon mcm2 jenama jgk,
ada LANCOME Paris,Maybelline,BEUTY de KOSE
MARY KAY,L'OREAL,L'ELAN VITAL,avon, secret light
n byk lagi la..jenuh aku nk list sume..
..
barang yg aku xbuh ni yg bkn collection laa
mcm blusher,sume2 barang make up lain la kan..
so if ade sape2 tringin nk order aper2 xpun nk aku make up kan tu
boleh ler kolling2 aku yer..
k laa...da panjang sgt dh post aku ni..
bye...
\(^_^)/

0 comments: